Halaman

Assalamualaikum,fuhh berhabuk jugak blogger ni tak usik..bila dah bukak ni
edit la apa yang patut,.sebenarnya bukak blogger ni bukannya sesaja,act dulu blogger ni
mcm diari jugak..so skrg nk jdkan diari balik la.

Cerita cinta ni nak kata lama tak lama jugak.aku ni dh lama tak type pjg bjelar ni
jadi baca je lah ye even tunggang langgang sekalipun..well,aku sebenarnya tak boleh
nak moveon ataupun lupakan orang yang aku paling sayang,yes she is the one for me.
nak kata kenal dia macam mana entahlah tetiba ada kat friend wechat aku,aku masih ingat
dia ada wechat lama,and dia add wechat aku pakai wechat yang baru.

Dulu aku nak kata sayang dkt ex yg lama pun boleh lah,orang kedah kan..tp lama lama 
tu Dia slalu muncul jugak dkt moment aku,and also like bila aku up moment,memula asyik
nama dia je yg up stalker dia smpai ptengahan,sbb ptengahan tu ada nampak dia buat sight
pasal bf dia kot p makan ke apatah..and teman p klinik..so nk btegur tu mcm peluang nipis
bila tgok dia up moment mcm patah hati aku mcm ada chance la,yela aku pun patah hati jugak
apasalah kalau aku cuba ye dakk? 

Ada satu hari aku update psl whatsapp/wechat anything media sosial boleh buat dua 
account dlm 1 hp,so Dia pun comment,aku rasa mase tu peluang jugak nk btegur dia.
sanggup la aku p tanya kwn apa nama apps tu,then mula la first conversation dengan dia
''parrallel space''

Lama sikit tu aku betul suka dia and tak ajak bcinta atau sewaktu dgn nya,mcm 
nak terus je..nk lain dari yang lain,sbb bg aku dia speacial..yes i fall in love 
nekad la dlm diri nak serius kalini,cukup la asyik ditinggalkan..dia segalanya utk aku
ada masa memula tu aku ada tipu dia sbb aku dtg sana tak bgtahu,ye silap aku masa tu
masa tu nk pujuk dia pcayakan aku balik payah,tp usaha jugak,sbb itu first and last aku tipu dia 

Bila dh bbulan tu jeles mmg ada,paling kuat jeles em aku rasanya,tp dia kuat marah.kekekeke
seriusly dia marah aku takut la jugak,yela kalau kita melawan balik nanti merajuk satu hal,and taknak
melawan sbb perempuan ni always nk win,so bagi win je,tp ada sometime lawan jugak.kekeke
gurau gurau,gilaaaaaa kau tkedu la jugak kalau part dia marah2x,tp bagi aku apa dia marah aku cuba
perbaiki apa yang dia marah,apa yang dia tak suka.

Entah satu hari tu,kami gaduh..aku ingat lagi masa tu petang,aku tlalu sibuk kerja and bila
text dia,dia read..well masa tu pnt kerja dia boleh read marah la jugak,tuduh dia,and yeah
aku ni mmg suka tuduh,tuduh sbb aku takut kot ada laki cuba rapat dgn dia,im jealous.
dia pun marah marah and keluarkan kata.....aku pun ego masa tu tak pujuk walhal salah aku
tp aku biarkan aje,,malam tu cuba nak settle tp ego aku kuat,aku ingatkan masa tu boleh dperbaiki
tp itu last.......

Lepas kejadian tu,aku cuba pujuk sbb sedar yang aku kena kalah dengan ego aku sbb aku
taknak kehilangan orang yang aku sayang.tp aku cuba aku cuba,cuba,cuba,cuba dan cuba tapi 
hati dia dh tluka,salah aku,sbb asyik tuduh dia,salah aku asyik buat dia tluka,salah aku sbb tak bagi
apa dia nak,kerja?aku pun tak focus nak kerja,kadang aku asyik ckp diri aku ni bodoh sbb tahlah
tak tahu nk ungkap apa lagi,byk tak cerita cuma mcm aku ckp tunggang langgang aku cerita
nanti ni aku delete lah,saja je aku update lepas la jugak perasaan aku yang pendam ni
sbb bila cerita dkt orang,dorang takkan faham perasaan kita,tak faham apa yang kita rasa

Teringat hadiah yang aku bagi pada dia,minta tolong adik dia and kakak dia..yeah masa tu
happy jugak sbb dapat jugak surprisekan dia,kenangan........skrg ni,dia dh ada pilihan hati dia
aku tengok gmbr tu nampak dia dh bahagia,tipu lah hati tak remuk bila tengok gambar tu
aku slalu stalker walaupun kena block,entah,sedih pun ada sebenarnya sbb....aku cuba jadi
lelaki yang takkan sakitkan hati dia,takkan mainkan dia macam dia kata dkt aku pasal lelaki
sebelum ni yang dia kenal.takpelah..doa yang baik2x lelaki tu boleh jaga dia,bahagiakan dia

Kalau masa boleh patah balik,aku cuba baiki semuanya,sampai skrg aku masih sayangkan dia
aku ada disini,dan masih setia menanti..